Vytvoření vlastního objektu

Příkaz /object má jeden parametr, a to id. Přehled možných id je možno najít na wiki.sa-mp.com. Po zadání příkazu je několik možností, co se stane:

  1. Hra spadne.
  2. Napíše se "Neplatné id modelu!".
  3. Objekt se vytvoří.

V případě první možnosti objekt dál později nevytvářejte, zapamatujte si id a napište mi ho.

Pokud se stala druhá možnost, napsali jste prostě id modelu, který neexistuje nebo shazuje hru.

Jestliže se objekt bez problémů vytvoří, můžeme pokračovat v úpravách.

Objekt se smaže příkazem /dobject [id objektu].

Posun

/mobject [id objektu] - Posune objekt na pozici hráče.

/mobjectX [id objektu] [x rozdíl] - Jako druhý parametr zadejte číslo, o kolik se pozice objektu na ose x navýší.

/mobjectY [id objektu] [y rozdíl] - Jako druhý parametr zadejte číslo, o kolik se pozice objektu na ose y navýší.

/mobjectZ [id objektu] [z rozdíl] - Jako druhý parametr zadejte číslo, o kolik se pozice objektu na ose z navýší.

Rotace

/robject [id objektu] - Posune objekt stejně, jak je natočen hráč.

/robjectX [id objektu] [x rotace] - Jako druhý parametr zadejte úhel x rotace.

/robjectY [id objektu] [y rotace] - Jako druhý parametr zadejte úhel y rotace.

/robjectZ [id objektu] [z rotace] - Jako druhý parametr zadejte úhel z rotace.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode