Vytvoření vlastního objektu
Příkaz /object má jeden parametr, a to id. Přehled možných id je možno najít na wiki.sa-mp.com. Po zadání příkazu je několik možností, co se stane:
- Hra spadne.
- Napíše se "Neplatné id modelu!".
- Objekt se vytvoří.
V případě první možnosti objekt dál později nevytvářejte, zapamatujte si id a napište mi ho.
Pokud se stala druhá možnost, napsali jste prostě id modelu, který neexistuje nebo shazuje hru.
Jestliže se objekt bez problémů vytvoří, můžeme pokračovat v úpravách.
Objekt se smaže příkazem /dobject [id objektu].
Posun
/mobject [id objektu] - Posune objekt na pozici hráče.
/mobjectX [id objektu] [x rozdíl] - Jako druhý parametr zadejte číslo, o kolik se pozice objektu na ose x navýší.
/mobjectY [id objektu] [y rozdíl] - Jako druhý parametr zadejte číslo, o kolik se pozice objektu na ose y navýší.
/mobjectZ [id objektu] [z rozdíl] - Jako druhý parametr zadejte číslo, o kolik se pozice objektu na ose z navýší.
Rotace
/robject [id objektu] - Posune objekt stejně, jak je natočen hráč.
/robjectX [id objektu] [x rotace] - Jako druhý parametr zadejte úhel x rotace.
/robjectY [id objektu] [y rotace] - Jako druhý parametr zadejte úhel y rotace.
/robjectZ [id objektu] [z rotace] - Jako druhý parametr zadejte úhel z rotace.